Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

vineri, 9 decembrie 2011

Vin sărbătorile

De astăzi m-a cuprins spiritul sărbătorilor de iarnă.
M-am trezit cu noaptea-n cap, am dat drumul la TV şi ăsta-i primul lucru pe care l-am văzut:




Mai stau puţin pe acasă după care mă duc să-mi cumpăr brăduţ.
Revin mai târziu ca să vă arăt cum l-am împodobit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu