Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

vineri, 9 decembrie 2011

My Christmas Tree

Asa cum am promis am revenit cu câteva poze să vă arăt brăduţul meu de Crăciun. Anul acesta am renunţat la bradul artificial pentru unul natural în ghiveci. Merită să ştiţi...şi nici nu e scump. Eu am dat 50 lei pe el, are cam 1,5 metri şi l-am luat de la Praktiker, dar la acelaşi preţ erau şi la Bricostore şi la Baumax. Erau şi la Auchan la 40 lei dar erau ceva mai mici, dar oricum foarte frumosi.
Într-adevăr nu este brad ci molid.
Eu aş fi vrut brad dar nu am gasit decât tăiat şi foarte mare, iar eu cum stau la bloc am preferat să-mi iau unul în ghiveci. Oricum a fost chin cu el că să îl urcăm până la etajul 3 pentru că este foarte greu.










Ştiu că are globuleţe puţine, dar anul aceasta nu am mai cumpărat decât un set de şase. Eu am un brad artificial mai mic decât cel pe care l-am luat anul acesta, iar globuleţele pe care le aveam deja erau suficiente pentru bradul cel vechi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu