Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

luni, 19 decembrie 2011

Review Loţiune pentru tratarea unghiilor de la Farmec

Denumirea produsului: Loţiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5
Producător: Farmec
Cantitate: 11 ml
Astăzi am hotărât să vă prezint un produs destinat îngrijirii unghiilor. Eu folosesc această loţiune de vreo două luni şi pot spune că dă rezultate.

Ingrediente: Aqua, Alcohol, Formaldehyde, Calcium Pantothenate, Polysorbate 20.

Iată ce spune producătorul: "O loţiune ideală pentru revitalizarea unghiilor terne, fără viaţă, casante sau care se exfoliază. Prin conţinutul bogat în Vitamina B5, loţiunea revitalizează şi întăreşte unghiile."

Într-adevăr produsul face ceea ce promite: după 2 săptămâni de utilizare unghiile sunt mai rezistente, nu se mai exfoliază şi au un aspect rozaliu.

Utilizare: Se aplică pe întreaga suprafaţă a unghiilor. În prima săptămână se foloseşte zilnic, după care se aplică de 2-3 ori pe săptămână. A se proteja cuticulele cu grăsime şi ulei.

Eu recunosc că nu am folosit loţiunea întocmai cum recomandă producătorul pentru că nu pot renunţa la lacul de unghii, dar am aplicat-o în prima săptămână în fiecare zi pe cuticule şi din a doua săptămână o dată la 2-3 zile...asta timp de vreo lună de zile. Atunci când îmi schimbam culoarea de pe unghii aplicam loţiunea pe întreaga unghie şi pe cuticule.
După două luni de folosire pot spune că unghiile arată bine, au aspect sănătos. De altfel această soluţie, folosită înainte de a aplica lacul de unghii, previne îngălbenirea lor.

Ce nu-mi place la acest produs:
- mirosul înţepător şi iritant
- usucă foarte tare cuticulele. Tocmai de aceea trebuie respectată indicaţia producătorului de a aplica ulei pentru cuticule.
- pensula este cam aspră şi subţire.
Lăsând deoparte aceste aspecte negative pot spune că recomand acest produs celor care au unghii fragile, care se exfoliază şi mai ales dacă folosiţi foarte mult lac colorat de unghii, pentru că astfel nu vi se vor mai îngălbenii.

Ce vă pot spune despre preţ?
Nu e scumpă deloc. E am cumpărat-o de la farmacie şi am dat 6,9 lei.
Pe site-ul Farmec.ro o găsiţi la 5,05 lei.

Dacă aţi folost şi voi această loţiune, ce părere aveţi? La voi a funcţionat? Aştept comentariile voastre.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu