Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

vineri, 30 decembrie 2011

Prăjitură cu foi de napolitană şi cremă caramel


Ingrediente:
1 pachet mic de foi de napolitană
150 g nuci tocate mărunt
300 g zahăr
1 pachet unt
2 ouă

Mod de preparare:
Se fierb la foc mic untul, ouăle şi 150 g zahăr. Se ţine pe foc şi se amestecă până când zahărul se topeşte şi compoziţia se leagă. Apoi se ia de pe foc şi se adaugă nuca tocată.
Separat se caramelizează restul de 150 g zahăr, apoi se adaugă peste compoziţia cu nucă şi se amestecă energic până se omogenizează totul.
Se pune din nou compoziţia pe foc până dă în clocot.
Crema se pune caldă între foile de napolitană.
La sfârşit se împachetează prăjitura cu folie alimentară şi se pune deasupra ei un "fund" mare de lemn peste care aşezaţi o greutate (eu am folosit un bidon de plastic de 5 l cu apă plată). Astfel foile se vor lipi bine între ele. Se ţine la presat câteva ore (eu o ţin până a doua zi) apoi se taie pătrăţele sau romburi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu