Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

vineri, 16 decembrie 2011

Ce-mi doresc de Crăciun

De Crăciun mi-ar plăcea să găsesc sub brad ceva din lista de mai jos.
Parfumul Miss Dior Cherie m-a cucerit de prima dată când l-am mirosit. Intru în parfumerii şi magazine specializate doar pentru a-i simţi un pic mireasma.
Gentuţe pot primi de toate felurile şi marimile că nu mă supăr. Am o colecţie întreagă acasă şi tot nu mă satur, iar o pereche de cizmuţe chiar mi-ar prinde bine pentru că anul acesta nu mi-am cumpărat nici una (minune...de obicei îmi cumpăr 2-3 perechi pe sezon).
Şi lacuri de unghii pot primii la greu. Iar dacă sunt OPI e şi mai bine.
Piesa de rezistenţă este însă inelul pentru că îl aştept de ceva vreme...de prea multă vreme aş spune eu... (poate vede "cineva" postarea asta şi se simte).

Ce-mi doresc eu de Crăciun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu