Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

marți, 13 decembrie 2011

Produse noi, blog nou

Începând cu această săptămână veţi putea găsi la mine pe blog şi produse cosmetice naturale, handmade, realizate chiar de mine.
De ce am început să realizez astfel de produse? Din simplul motiv că m-am cam săturat de produsele pline de parabeni şi alte substanţe chimice nu prea sănătoase pe care le găsesc în magazinele obişnuite.
De fiecare dată când vreau să îmi cumpăr un produs pierd foarte mult timp citind liste interminabile de ingrediente care mai de care cu denumiri mai greu de pronunţat care te fac să te gândeşti că îţi cumperi un detergent de baie în loc de un produs cosmetic sau de îngrijire corporală.
Mai mult îmi doresc produse care să mi se potrivească mie, să fie pe placul meu, să fie compatibile cu personalitatea mea şi mai ales să fie special create pentru nevoile mele.


Am cumpărat mereu produse care promiteau "marea cu sarea" dar nu m-am ales decât cu banii daţi şi cu încă un obiect decorativ în casă. M-am săturat să tot umplu rafturile din baie de parcă ar fi dintr-un muzeu. Aşa m-am hotărât să arunc tot şi să o iau de la capăt de data aceasta cu produse naturale pe care le comandam online sau pe care le cumpăram din magazinele naturiste.
M-am uitat pe lista de ingrediente a acestor produse şi am observat că mai mult de 98% din ele sunt comestibile şi le pot găsi foarte uşor să le cumpăr. Atunci mi-a venit ideea de a-mi creea propriile mele produse.
Am studiat mult diferitele tehnici de realizare a produselor cosmetice dar nu le pot cuprinde pe toate. M-am limitat doar la crearea de săpunuri, produse pentru îngrijirea mâinilor şi a pielii în general, balsamuri de buze şi produse pentru baie (săruri şi bombe efervescente).
Mi-aş fi dorit să pot să îmi fac singură şamponul, masca de păr sau fardurile, dar am hotărât să mă limitez la lucruri mai simple.


Ca să nu mai lungesc vorba, sau mai bine zis scrisul, nu vă spun decât că în scurt timp veţi găsi pe blog produse cosmetice naturale. De altfel am mai făcut un blog pe care l-am dedicat doar acestor produse. Blogul se numeşte HandmadeCosmetic şi deja am început să pun câteva produse.
Veţi găsi acolo toate detaliile despre produse şi ingredientele utilizate, detaliile despre comandă, livrare şi plată.

Sunt deschisă la opinii şi sugestii şi chiar m-ar interesa părerea voastră despre acest subiect.
Aştept astfel comentariile voastre.


Până atunci mă puteţi găsi şi pe HandmadeCosmetic.

Sursa foto 1

Sursa foto 2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu