Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

joi, 12 ianuarie 2012

Manichiura Pink Step by Step

Ce am folosit:
- întăritor de unghii Miss Sporty Expert Manicure Nutri Complex
- lac bază Madonna Nr. 08
- lac fucsia Medusa Gabrielle Nr. 20
- lac roz pal Medusa Gabrielle Nr. 08
- Lac cu sclipici Classics Nr. 301
- Top coat Miss Sporty Lasting Colour (pe el am uitat să-l pun în poză)


Pasul 1. Am aplicat întăritorul de unghii

Pasul 2. Pentru a uniformiza cât de cât unghiile am aplicat un lac nude

Pasul 3. În partea de sus a unghiei, cam pe trei sferturi din lungimea ei, am aplicat lacul fucsia.

Pasul 4. Pe vârful unghiei am aplicat lacul roz pal obţinând astfel un efect degrade.

Pasul 5. Am aplicat sclipici roz, cam pe jumătatea din suprafaţa unghiei, în partea dinspre cuticule.

Pasul 6. Am aplicat top coat şi iată rezultatul:


P.S. După ce lacul s-a uscat bine nu uitaţi să hidrataţi cuticulele şi mâinile...eu am făcut poza înainte de acest pas...prin urmare în poze mâinile mele au aspect uscat. Promit că nu se va mai repeta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu