Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

miercuri, 25 ianuarie 2012

Dezamăgită...

Oricât m-am bucurat de dimineaţă că a nins acum sunt pur şi simplu scârbită de iarnă...
Ceea ce voi numiţi zăpadă pe la noi pe la Piteşti poartă numele de "Marea Fleşcăială".
De dimineaţă a nins cu fulgi mari şi deşi dar pe la prânz a început un fel de lapoviţă, dar fulgii de zăpadă erau tot mari.
Şi ca să fie şi mai "frumos" a început să bată şi un vânt rece de simţeai că faci ţurţuri la nas.
Iar eu, că m-a mâncat şi pe mine undeva, nu am avut altceva mai bun de făcut decât să ies la cumpărături.

Ca în fiecare an autorităţile au fost luate prin surprindere, iar utilajele de dezăpezire dormeau liniştite la colţuri de stradă în timp ce oraşul se scufunda într-o fleşcăială infernală.

Şi de...dăi şi luptă cu fulgii care îmi intrau în ochi oricât de mult m-aş fi ferit, dăi şi luptă cu sacoşele, dăi şi luptă cu zăpada care defapt nu mai era zăpadă ci mai degrabă o baltă imensă.

Şi vaaaiii...ce plăcere imensă când trecea câte o maşină şi te împroşca din cap până în picioare cu apă.

Ce să vă mai spun....Winter SUCKS.... zăpezii îi stă bine la munte.

V-am pupăcit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu