Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

luni, 30 ianuarie 2012

Cute Blog Award

Am primit acest blog award de la Simona, căreia îi mulţumesc foarte mult că s-a gândit la mine.


Regulile acestui premiu sunt:

1. Amintește persoana care ți-a acordat premiul printr-un link către blogul ei.
2. Răspunde întrebărilor care însoțesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog.
4. Premiază câte bloguri crezi tu că merită acest premiu!
5. Asigură-te că anunți proprietarii blogurilor că au primit acest premiu!

Întrebările premiului sunt:

Care este produsul de machiaj preferat? - Creionul negru de ochi...nu plec din casă fără să îl aplic.

Care a fost trend-ul preferat în anul 2011?- Vaaaiii...nu mă pricep deloc la asta...sunt pe dinafară...dar hai să spunem: pantalonii scurţi...eu cel puţin i-am purtat toată vara.

Care este desertul tău preferat? - Fructele

Culoarea preferată? - Roşu

Care este prenumele tău?- Andreea Iuliana

Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?- Andreea Bănică- Electrified (o ascult chiar acum...)

Pisici sau câini? - Câini cu siguranţă.

Trebuie sa va spun ceva despre mine ce nu am mentionat pana acum pe blog: M-am apucat să aplic unghii cu gel şi porţelan...

Mai departe acord premiul către:

Din bucătăria mea
Sweet Lady Butterfly
Miu Miu
Cătălinails

V-am pupat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu