Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

duminică, 10 iunie 2012

Shopping for nail polish

Vineri am fost la Poştă să imi ridic comanda pe care am făcut-o la Avon, şi pe lângă colet iată cu ce am ajuns acasă:


Am intrat în câteva magazine să caut nişte oje Golden Rose pe care le-am văzut pe blogul Simonei, dar nu le-am găsit şi ca să nu plec cu mâna goală am luat câteva lacuri de la Farmasi şi Natty.

Iată ce am luat de la Farmasi (4,5 lei bucata):

Şi acum mai de-aproape:



Iată ce am luat de la Natty (3 lei bucata):



Abia aştept să le încerc mai ales verdele Mint de la Natty (prima sticluţă din stânga).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu