Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

miercuri, 13 iunie 2012

Locuri pe unde am colindat: Grecia - Paralia Katerini

În 2007 am fost pentru prima dată în Grecia şi vreau să spun că m-am îndrăgostit de această ţară. Astăzi am să vă arăt câteva fotografii cu plaja din Paralia Katerini, o staţiune din estul Greciei. Am rămas uimită de cât de curată era marea acolo.
În prima poză de mai jos se vede muntele Olimp, iar în celelalte se vede cât de superbă este marea Egee.







La primele ore ale dimineţii plaja este pustie. Noi eram oişnuiţi să ne ducem devreme la plajă, dar spre surprinderea noastră eram printre primii. La ora 8-8:30 când noi ne ocupam locurile pe plajă, majoritatea turiştilor se întorceau din cluburi. Grecii sunt renumiţi pentru petrecerile pe care le organizează, iar la ei cluburile se deschid abia pe la ora 12 noaptea. Era superb să te duci la plajă si să stai liniştit, să fie linişte, să nu te deranjeze nimeni.
Abia pe la 10 incepea sa se umple plaja.



Cum noi ajungeam cam primii pe plajă ne bucuram şi de apa limpede a mării prin care umblau mici vietăţi: peşti, meduze, crabi. Când începea să se aglomereze acestea dispăreau şi apa începea să se tulbure de la nisipul care se ridica de pe fundul mării.






Bineînţeles că au şi ei "vedetele" lor, dacă pot să le numesc aşa. Iată ce am surprins undeva la ieşirea din staţiune:


Săracul cal era legat de maşină şi alerga în urma ei!!!...Şi pe la noi vezi aşa ceva, dar în loc de maşină sigur este o căruţă :)).

La câţiva ani, am revenit în această staţiune, dar parcă nu mai era la fel. Plaja era foarte aglomerată şi peste tot unde te duceai auzeai vorbindu-se româneşte lucru care mie una îmi displace. De fapt nu mă deranjează că sunt alţi români acolo, ci mă deranjează faptul că majoritatea românilor care erau acolo se purtau ca pe stadion. Scuipau seminţe peste tot, nu îşi aruncau gunoaiele la coş şi îi înjurau pe săracii stăini doar ca să se amuze că aceştia nu înţelegeau limba română. Cu astfel de indivizi în preajma mea pot spune cu sinceritate şi cu părere de rău că îmi este ruşine că sunt româncă.
Deja mă simţeam că pe plaja din Mamaia şi sincer când merg să.mi petrec vacanţa afară numai de acest lucru nu am nevoie.
Acest lucru se întâmplă şi din cauza faptului ca Paralia este o staţiune destul de ieftină, şi foarte multă lume îşi permite să îşi petreacă vacanţa acolo.
Am fost şi în staţiuni mai scumpe din Grecia, precum Kalithea (Chalkidiki), iar aici lucrurile sunt total opuse. Foate puţini români şi foarte mulţi nemţi şi ruşi. Acolo chiar m-am simţit ca într-o ţară străină.

Aş reveni oricând în Grecia. Din păcate nu am ajuns în Atena şi regret foarte tare acest lucru, dar am o viaţă întreagă să descopăr frumuseţile acestei ţări. Mă bucur însă că am ajuns la Muntele Athos şi la complexul Meteora despre care vă voi vorbi în zilele următoare.

Mai multe informaţii despre Paralia Katerini găsiţi AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu