Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

duminică, 24 iunie 2012

Prăjitură simplă cu vişine


Ingrediente:
5 ouă
2 căni făină (eu am folosit ca măsură o cană obişnuită de lapte)
10 linguri lapte cald
2 căni zahăr
4 linguri ulei
1 plic praf de copt
2 căni de vişine curăţate de sâmburi


Cum se prepară:
Se freacă gălbenuşurile cu o cană de zahăr şi cu uleiul şi pe rând câte o lingură de lapte cald. Se pune făina, amestecată cu praful de copt, în ploaie şi se omogenizează bine. La sfârşit se adaugă albuşurile bătute spumă cu o cană de zahăr şi un varf de cuţit de sare fină.
Se pot adăuga diverse arome, după preferinţă. Eu am adăugat o jumătate de sticluţă de esenţă de vanilie.
Compoziţia se toarnă într-o tavă dreptunghiulară (eu am folosit una de 30x20 cm) tapetată cu hârtie de copt, iar deasupra se aşează vişinele.
Se dă la cuptor, la foc potrivit.
Pentru a vedea dacă este coaptă se încearcă cu scobitoarea.
Când este gata se scoate din cuptor şi se lasă la răcit, apoi se taie pătrăţele.
Eu am presărat deasupra zahăr pudră.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu