Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

joi, 7 iunie 2012

Produse care au grijă de părul meu...

Astăzi am să vă vorbesc despre o parte din produsele pe care le folosesc în îngrijirea părului meu.
De la început vreau să vă spun însă că nu îmi place să mă tund prea des... dar nu din comoditate sau pentru că vreau părul lung... ci pentru simplul fapt că nu suport să-mi umble cineva prin păr. De fiecare dată când mă tund îmi fac baie înainte cu o zi... dar după ce mă tund imediat ajung acasă şi mă spăl pe cap pentru că devine foarte uleios...ca şi când nu m-aş fi spălat pe cap de câteva zile...
Lucrul acesta nu mi se întâmplă însă dacă stau eu cu mâna în păr. Pot să mă joc o zi întreagă cu el, să-l aranjez în toate felurile...nu am nici o problemă... Cred că este o chestie pe sistem nervos pentru că acelaşi lucru se întâmplă şi daca îmi pune cineva mâna pe faţă: mă înroşesc, îmi apar tot felul de bubiţe şi imediat imi simt tenul uleios.

Dar să revenim la tema de astăzi...

Nu am să vă vorbesc prea mult despre şamponul pe care îl folosesc pentru că nu este unul special...nu pot să vă spun decât că de câţiva ani de zile folosesc Head&Shoulders, variantele Mentol şi Minerale Marine. Este un şampon cu care m-am obişnuit...şi de-a lungul timpului am încercat cam toate mărcile de şampoane care există în magazinele de la noi, dar acesta este singurul care mă mulţumeşte. Îmi place că îmi curăţă foarte bine părul, nu lasă urme pe păr şi nici mirosul nu persistă prea mult. Mie nu-mi place să-mi miroase părul a şampon... iar după ce mă clătesc îmi place că părul "scârţâie" când trag cu degetele pe el, lucru care nu mi s-a întâmplat la toate şampoanele.
De altfel mai este şi efectul anti-mătreaţă care mă mulţumeşte.
Deocamdată mă simt bine folosind acest şampon şi prea curând nu am de gând să-l schimb... poate doar cu unul natural (nu am încercat până acum nici un şampon bio...Îmi recomandaţi voi ceva bun, pentru păr gras?)

Vreau să trec acum la celelalte produse pe care le folosesc eu pentru îngrijirea părului, iar astăzi vreau să mă opresc la cele din gama Syoss.
Primul produs este masca de păr.
Masca de păr este pentru mine lucru sfânt. Dacă se întâmplă să nu o am mai bine nu mă spăl pe cap pentru că o fac degeaba.
De la Syoss folosesc "Tratamentul intensiv pentru netezire Smooth Relax" - pentru păr rebel care se electrizează.


Smooth Relax Intensive Smoothing Treatment - 1 Minute, rinse-out.
Ce spune producătorul despre această mască de păr: Tratament de ingrijire intensivă care acţionează într-un minut. Netezeşte şi domoleşte părul rebel şi conferă o strălucire fascinantă.

Ce spun eu despre această mască: cu siguranţă îşi face bine treaba. Pentru că îmi îndrept în permanenţă părul acesta se electrizează mai tot timpul. Folosind această mască nu se mai simte aşa tare efectul de electricitate statică. De asemenea mi se pare că are şi efect reparator şi regenerant deşi nu promite acest lucru. Folosesc de aproape un an de zile această mască, dar din când în când mai fac pauză şi folosesc "Masca de păr hrănitoare cu extract de măsline" din gama Planet Spa de la Avon. Este formidabilă această mască dar despre ea am să vă vorbesc altă dată.

Alt produs Syoss pe care îl folosesc este "Tratamentul Shine Boost - Instant Shine".

Shine Boost- Instant Shine Treatment. Leave-in. Intensive shine & care for radiant relexes
Ce spune producătorul: Conferă o strălucire radiantă cu reflexe fascinante şi netezeşte structura părului.
Ce spun eu: Într-adevăr părul este mult mai strălucitor. Este un produs la care nu vreau să renunţ prea curând.

Al treilea produs este un "Spray pentru protecţie împotriva căldurii". Recomand acest tip de spray (nu neapărat Syoss...poate să fie orice altă marcă. Este bine să îl utilizaţi dacă folosiţi placa şi uscătorul de păr).


Heat protect - Styling Spray
Ce spune producătorul: Spray premium pentru protecţie împotriva căldurii - pentru păr perfect drept. Protejează părul de efectele căldurii, conferă îndreptare, netezire şi strălucire. Conţine ingrediente de protecţie împotriva căldurii la temperaturi de până la 200 grade C.
Ce spun eu: Protejează foarte bine părul atunci când îl îndrept cu placa sau când folosesc uscătorul. Părul străluceşte dar n-aş putea spune că îl îndreaptă de unul singur. Eu am parul ondulat de la mama natură şi nu se în dreaptă nici un pic dacă folosesc doar acest spray. Fără placa de păr nu există nici o şansă să am părul drept.

Ultimul produs pe care vi-l prezint astăzi nu este unul de îngrijire ci mai mult de styling. Este vorba de "Loţiunea de netezire Anti-Frizz".


Smooth Anti-Frizz Lotion. Smoothness & Texture
Ce spune producătorul: Loţiunea premium pentru netezire Anti-Frizz netezeşte şi disciplinează firele rebele pentru un păr moale şi strălucitor. Fixare ultraputernică şi naturală. Netezeşte şi îngrijeşte părul uscat şi deteriorat. Formulă anti-statică.
Ce spun eu: Partea cu netezitul şi formula anti-statică este foarte adevărată. Folosesc această loţiune când părul meu are momente de încăpăţânare şi se electrizează foarte tare. O folosesc în special pentru breton şi chiar îşi face treaba. Despre partea cu fixarea ultraputernică pot să vă spun că nu e adevărată. Nu se comportă ca un gel de păr sau un fixativ despre care se poate spune ca fixează bine coafura. Fixează doar pe moment, dar după ce se usucă părul revine la starea lui naturală, doar că este mai potolit şi nu se mai electrizează. Aş putea spune că o şuviţă poate fi modelată cât de cât dar fixarea este slabă. Eu oricum o să folosesc acest produs în continuare pentru proprietatea anti-electrizantă pe care o are... căci pentru fixare folosesc tot fixativul.

În continuare am să vă arăt nişte poze pe care le-am făcut astăzi. Sper să se vadă cum străluceşte părul...



Un lucru de care am uitat să vă spun este că nu mă vopsesc prea des. Ultima data când m-am vopsit cred că a fost prin luna februarie. De aceea părul reflectă mai ulte culori. Până anul trecut am fost vopsită cu negru, dar acum încerc să îl deschid, să îl aduc la un castaniu deschis. Nu vreau să folosesc decolorant. Prefer să scap de negru doar prin tuns şi vopsit cu altă culoare. Săptămâna viitoare sper să-mi cumpăr vopsea şi să mă vopsesc.



De tuns v-am spus că nu mă tund prea des. Ultima dată m-am tuns înainte de Crăciun, iar la mine tunsul înseamna doar vârfurile tăiate şi puţin filat... adică nu schimbare radicală de look. Îmi place părul lung. Am fost tunsă scurt o singură dată (un fel de bob la nivelul bărbiei) şi am zis că nu mai fac greşeala asta niciodată.
Chiar dacă am foarte mult timp decând nu mi-am mai tăiat vârfurile pot spune că arată destul de bine. Sper să se vadă şi în poze:



Atât am avut de povestit pentru astăzi.

Voi folosiţi sau aţi folosit vreodată produse Syoss?. Cum vi se par?
Eu cred că sunt destul de bune mai ales că nu au un preţ foarte ridicat (nu depăşesc 25 de lei...depinde de magazinul de unde le cumpăraţi).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu