Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

vineri, 8 iunie 2012

Model de manichiură pentru unghii scurte

Clienta de ieri, înainte de a veni la mine, mi-a trimis pe mess un model pe care îl dorea:

Sursa foto

Dar cum mie nu-mi place să copiez modelele realizate de altcineva ci să le personalizez în propriul meu stil, iată ce a ieşit:




Cel mai important este că la sfârşit clienta a fost mulţumită, iar eu m-am bucurat că în sfârşit am avut ocazia să încerc acea ojă turquoise. În poze se vede cam albastră dar este turquoise. Îmi place mult de tot nuaţa şi cred că de mâine am să o port şi eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu