Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

vineri, 15 iunie 2012

Degradee şi animal print

Iată ce am făcut ieri:






Din păcate aparatul foto nu a vrut să coopereze cu mine iar pozele nu au ieşit prea bine.

Am realizat un degradee din galben, roz şi verde, am aplicat lac cu sclipici, apoi am realizat dunguţele, ca să arate cât de cât a animal print. Apoi pe unghiile de la degetele inelare am realizat floricele din pudră acrilică (albă pentru petale şi verde pentru frunze), iar în mijlocul lor am lipit câte un ştras. Ultima dată am plicat un strat de top coat pentru strălucire şi rezistenţă

M-am inspirat din modelul realizat de LOVE4NAILS.
Îmi plac foarte mult modelele realizate de ea...sunt pur şi simplu superbe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu