Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

vineri, 18 noiembrie 2011

Review Cremă antiacnee cu ulei de salvia şi sulf de la Cosmetic Plant

Denumirea produsului: Cremă antiacnee cu ulei de salvia şi sulf
Producător: Cosmetic Plant
Cantitate: 100 ml

Având mici probleme cu acneea, mai ales în perioada premenstruală, am tot căutat prin farmacii un tratament care chiar să dea rezultate peste noapte.
Aşa am descoperit Crema antiacnee cu ulei de salvia şi sulf de la Cosmetic Plant.
Deşi are o listă de ingrediente cam greu de pronunţat şi destul de multe, crema aceasta, cel puţin pentru mine, funcţionează perfect.


Ingrediente:
Aqua, Sulfur, Propylene glycol, Alcohol denat., Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Isopropyl myristate, Salicylic acid, Pyridoxine, Retinyl acetate, Tocopheryl acetate, Triclosan, Parfum, Salvia Officinalis oil, Benzyl alcohol, Methylchloroisothiasolinone, Methylisothiasolinone, Disodium EDTA.

Iată ce spune producătorul despre această cremă: "Principiile active cu acţiune antimicrobiană şi antifungică: sulf, acid salicilic, triclosan, ulei de salvia, sunt incorporate într-o bază uşoară de cremă-gel. Efectul preparatului este completat de prezenţa vitaminelor A, E şi B6."
Într-adevăr, în textura acestei creme, se pot simţi particulele de sulf şi acid salicilic. O pot astfel compara cu o cremă exfoliantă dar este mult mai fină.

Este foarte uşor de folosit. Se aplică seara, după ce faţa a fost foarte bine curăţată. Producătorul recomandă utilizarea ei împreună cu "Loţiunea antiacnee cu ulei de salvia", dar eu nu am mai cumparat-o pentru că am deja o loţiune de curăţare de care sunt foarte mulţumită.
Se întinde uşor şi este foarte repede absorbită de piele. În momentul când se aplică se simt pe piele acele particule de sulf, exact ca la un scrub.
Prima dată când am folosit-o mi s-a părut foarte ciudată şi am crezut că voi fi nevoită să mă spăl pe faţă fiindcă nu credeam că acele particule vor intra aşa de uşor în piele.

Din păcate nu oferă o senzaţie de catifelare după ce o aplici, ci mai degrabă lasă nişte urme uleioase. Dar tocmai din acest motiv se foloseşte seara, înainte de culcare.
Eu o aplic foarte rar pe întreaga faţă. O folosesc mai mult pentru frunte, nas şi bărbie. Câteodată o folosesc doar local: aplic puţină cremă pe "intrusul de pe faţă" alias "coş" şi masez până ce crema intră bine în piele. Până a doua zi de dimineaţă intrusul dispare (dacă este mai mic) sau este foarte mult estompat (dacă este ceva mai mare).

O altă menţiune: eu nu o folosesc în fiecare zi. Ci numai atunci când am nevoie. Mi s-a întâmlat de foarte multe ori ca, folosind o cremă sau o loţiune o perioadă îndelungată de timp, aceasta să nu-şi mai facă efectul. Probabil tenul dezvoltă un fel de imunitate sau ceva de genul. Tocmai din acest motiv evit să folosesc aceleaşi creme şi loţiuni în fiecare zi şi le folosesc alternativ.

Vă recomand să încercaţi această cremă dacă aveţi mici probleme ale tenului şi doriţi să scăpaţi peste noapte de ele.
Şi în plus are şi un preţ mic. Pe site-ul Cosmetic Plant o găsiţi la 7,8 lei iar în farmacii sau magazine naturiste undeva până în 8,5 lei.

Eu ţin destul de mult dintr-o astfel de cremă. De când am cumpărat-o eu pe ultima producătorul a schimbat şi ambalajul. Aşa arată acum:

Nu vă speriaţi are termen de valabilitate destul de mare, chiar şi după prima folosire şi oricum mai am puţin şi o termin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu