Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

miercuri, 23 noiembrie 2011

Cum să repari o unghie ruptă

Sigur vi s-a întâmplat să vi se rupă o unghie şi din această cauză eraţi nevoite să le tăiaţi şi pe celelalte. Mi se întâmplă şi mie destul de des să-mi mai "agăţ" câte o unghiuţă şi aceasta să mi se "crape". Din dorinţa de a avea unghii lungi în continuare şi pentru a nu le scurta şi pe celelalte folosesc un truc prin care "repar" unghia ruptă. Soluţia asta e valabilă pentru rupturi micuţe, dar care, dacă nu sunt reparate, devin mai mari şi atunci chiar nu se mai poate face nimic pentru unghie şi singura rezolvare este tăierea ei.
Tocmai ce mi s-a rupt o unghie şi aşa pot să vă arăt ce puteţi face pentru a repara o crăpătură.

Iată ce vă trebuie:
- un întăritor de unghii
- un lac transparent sau base coat
- un lac pentru netezirea unghiilor (eu am folosit unul de la Golden Rose-Smooths and Strenghthens)
- un pliculeţ ce ceai
- o forfecuţă
- o pensetă



Iată cum procedaţi:
1. Goliţi conţinutul pliculeţului de ceai şi tăiaţi o bucăţică mică din el, cât să vă acopere crăpătura de la unghie.
2. Aplicaţi peste crăpătură un strat subţire de întăritor de unghii şi lăsaţi să se usuce bine.
3. Aplicaţi peste crăpătură un strat subţire de lac transparent şi lăsaţi câteva secunde, cât să rămână încă lipicios.
4. Cu ajutorul pensetei aplicati peste crăpătură bucăţica din pliculeţul de ceai şi presaţi bine. Lăsaţi să se usuce după care tăiaţi excesul de material.
Dacă nu este o crăpătură mai "din carne" puteţi îndoi bucata de material peste marginea unghiei astfel încât să acopere crăpătura şi pe faţa şi pe dosul unghiei. Dacă aplicaţi material şi pe dosul unghiei nu uitaţi să aplicaţi întăritorul de unghii şi apoi lacul transparent.
5. Aplicaţi peste toată unghia un strat generos de întăritor de unghii. Lăsaţi să se usuce foarte bine (cca. 15 minute).
6. Aplicaţi un strat de lac pentru netezire pe toată suprafaţa unghiei. La fel procedaţi şi pentru dosul ei. Lăsăţi să se usuce complet (cca. 20-30 de minute).
7. Aplicaţi lacul colorat de unghii aşa cum faceţi de obicei.
La sfârşit crăpătura nu se va mai observa iar unghia nu se va mai agăţa de îmbrăcăminte. Astfel preveniţi o ruptură "urâtă" a unghiei şi le salvaţi şi pe celelalte.
Aplicaţi această metodă de fiecare dată când vă faceţi manichiura, până când crăpătura a ajuns undeva spre vârful unghiei şi o puteţi înlătura prin tăiere.

2 comentarii:

  1. Eu nu port unghiile lungi, mi se exfoliaza mereu si nu reusesc niciodata sa am o manichiura frumoasa, insa trucul tau mi se pare super tare, chiar nu am mai vazut asa ceva...
    Foarte interesanta postarea ta, sigur e de folos fetelor cu unghii lungi...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere. Daca ai probleme cu unghiile uite cateva sfaturi aici: http://lifestyleandreea.blogspot.com/2011/11/cum-sa-ai-unghii-lungi-si-sanatoase.html. Ca sa ai o manichiura frumoasa nu trebuie sa ai neaparat unghii lungi. Trebuie doar sa ai putina rabdare pentru a aplica un tratament corespunzator.

    RăspundețiȘtergere