Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Cum să ai unghii lungi si sănătoase

Cred că oricare dintre voi doriţi să aveţi unghii sănătoase şi cât mai lungi şi de aceea de cele mai multe ori recurgeţi la unghii false sau unghii tehnice cu gel sau porţelan. Până nu demult şi eu credeam că pentru mine aceasta este singura soluţie de a avea unghii lungi. Dar tot căutând pe internet diverse tratamente care îţi promiteau efecte miraculoase dar la nişte preţuri destul de "piperate", am descoperit şi unele soluţii care chiar funcţionează. Pe deasupra nu sunt nici scumpe şi sunt la îndemâna oricăreia dintre voi.
Iată câţiva paşi spre a avea unghii lungi şi sănătoase:

PASUL 1. NU ÎŢI MAI ROADE UNGHIILE. În situaţii de stres şi nervozitate multe dintre noi avem tendinţa involuntară de a ne roade unghiile, iar când ne dăm seama de acest lucru este deja prea târziu şi ne-am distrus unghia. Aceasta problemă o aveam şi eu până când o farmacistă mi-a recomandat să folosesc o soluţie specială de la FAVISAN care se numeşte "NU unghii roase" (eu am dat 6,8 lei pe ea). Se găseşte şi în magazinele naturiste. Este o soluţie amară care se aplică in fiecare zi pe unghia naturală şi pe cuticule. Nu are un gust oribil dar te face să conştientizezi că urma să îţi rozi unghiile şi te vei putea controla.

PASUL 2. HIDRATEAZA CUTICULELE ŞI UNGHIILE. Poţi folosi ulei de măsline sau vitamina E ulei. De asemenea gaseşti in farmacii sau la magazinele naturiste tratamente gata preparate. Eu folosesc "REGETIS ulei pentru îngrijirea unghiilor" şi "Mari-TIS gel pentru îngrijirea unghiilor", ambele de la TIS Farmaceutics şi costă până în 7 lei fiecare. Important este să îţi hidratezi unghiile şi cuticulele de cel puţin 3 ori pe zi. Poţi folosi de fiecare dată toate produsele de hidratare, le poţi folosi alternativ sau numai unul din ele. Eu folosesc cam două din ele de fiecare dată.
Tot ce trebuie să faci este să aplici tratamentul sau uleiul la baza unghiei şi apoi să masezi cuticulele şi unghia timp de 2-3 secunde şi apoi laşi să se absoarbă. Ceea ce este bine este că această metodă o poţi folosi şi atunci cand unghia este acoperită cu lac.

PASUL 3. AI GRIJĂ DE MÂINILE TALE. Foloseşte creme hidratante care conţin vitamina E, extract sau ulei de măsline, extract de avocado sau migdale. Nu uita ca atunci când foloseşti crema să masezi cuticulele şi unghiile.
Atunci când foloseşti la curăţenia casei produse chimice puternice foloseşte manuşi de cauciuc (oricât ţi s-ar părea de incomod). Chiar şi când speli vasele e bine să porţi astfel de mănuşi.
În sezonul rece nu trebuie să ieşi din casă fără să îţi aplici crema hidratantă chiar dacă ai mănuşi. Vara poţi folosi alaturi de crema hidratantă şi o cremă cu factor de protecţie împotriva razelor UV.

Aceştia sunt cei mai simpli 3 paşi pe care îi puteţi parcurge spre a avea unghii sănătoase şi lungi.

Sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu