Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

luni, 28 mai 2012

Locuri pe unde am colindat: Almeria II

Astăzi am găsit rătăcite pe un CD câteva poze din Spania, din 2008 şi m-am gândit să fac vi le arăt şi vouă ca o continuare a postării de AICI.


Oraşul Almeria văzut de sus:

Portul:

Marea şi plaja:

Din cetatea Alcazaba:

Eu:

Eu cu prietenul (ce tineri eram....şi ce băbăciuni suntem cum...)

Iar la final vă las cu nişte fructe de cactus:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu