Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

joi, 29 martie 2012

Locuri pe unde am colindat: Almeria

În vara lui 2008 am fost în vizită la nişte prieteni stabiliţi în Spania, mai precis în oraşul Almeria.
Este o zonă superbă şi după părerea mea este o destinaţie potrivită pentru vacanţa de vară.

Almeria este capitala provinciei Almeria, situată în colţul de sud-est al Peninsulei Iberice. Aceasta provincie se bucură în fiecare zi de cele mai multe ore de soare din Europa, dar şi de cele mai puţine ploi.
Oraşul Almeria este capitala cea mai estică din regiunea Andaluzia, iar acum mulţi ani, din punct de vedere turistic, nu era la fel de cunoscută precum alte oraşe din apropiere: Granada, Malaga sau Sevilia.

Portul turistic Almeria:

Peştii din port se ţin după tine ca să le dai mâncare:

Apa este superbă:


Din păcate nu am poze cu plajele din Almeria....(de fapt am...dar nu voi pune pe net poze cu mine în costumul de baie :)...), dar vă asigur că sunt superbe, şi nu sunt foarte aglomerate....mie personal nu-mi plac plajele aglomerate.

Dacă va plictisiţi de plajă puteţi oricând vizita oraşul: este plin de centre comerciale, dar mie imi place mult o stradă anume din acest oraş (Paseo de Almeria). Este o stradă plină de magazine. Aşa că dacă sunteţi pasionate de shopping să nu cumva să ocoliţi această stradă.

Dacă sunteţi cu maşina personală puteţi vizita unul din oraşele învecinate precum Roquetas de Mar (la doar 15 minute de mers cu maşina). Aici găsiţi parcuri acvatice şi un Acvariu. De asemenea găsiţi aici şi staţiunea Aguadulce cu multe piscine.

Imagini de la unul din parcurile acvative:

Imagini de la Acvariul Roquetas de Mar:


Mai puteţi vizita în Almeria cetatea Alcazaba, care vă oferă o panoramă superbă asupra oraşului:


Eu am vizitat această regiune în luna august şi vreau să spun că am avut parte de o vreme superbă. Am avut temperaturi de peste 30 de grade dar nu curgeau apele de pe mine, aşa cum se întâmplă la noi în ţară.
De asememea am avut bucuria de a vedea "păduri" (dacă pot să le spun aşa) de leandrii. Din păcate mai aveam o serie de poze de atunci şi nu le găsesc. Când voi face rost de ele am să fac un update la această postare ca să vă arăt cât de minunate erau aceste flori. De altfel am rămas uimită pentru că ei pe străzi nu au gard viu sau trandafiri ci trandafiri japonezi de toate culorile: roşu, corai, alb, roz, galben.
De asemenea am avut ocazia să mănânc fructe de cactus proaspete....nu ca cele din hypermarket. Sunt delicioase. Era perioada de coacere a lor.
De asemenea parcurile şi spaţiile verzi sunt pline de smochini.


Mai multe detalii despre aceste locuri găsiţi AICI.

Iar acum la sfârşit iată-mă şi pe mine. Sinceră să fiu nu m-am schimbat prea mult de atunci.


Sper că v-a plăcut mica excursie în Spania.
Şi acesta este doar începutul...cât de curând urmează Grecia.

V-am pupat!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu