Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

duminică, 6 mai 2012

Ce am mai cumpărat...

Ieri am fost la un miniShopping. Iată ce am cumpărat:

Colierul acesta m-a cucerit din prima. Imi plac foarte mult culorile. Preţ: 16 lei

Mi-am mai cumpărat o pereche de cercei (5 lei) şi o clamă de păr (6 lei):

Am trecut şi pe la DM şi mi-am luat o cutiuţă de vaselină de la Balea (cred că am dat vreo 8 lei şi ceva pe ea). Este foarte bună pentru zgârieturi...ajută la vindecarea mai rapidă a acestora...iar eu m-am ales cu o zgârietură când am ajutat-o pe mama la grădină. Am trecut şi pe la un magazin de "confiscate" şi am luat o cremă de mâini cu portocale şi ulei de nuci de macadamia de la Farmasi (6,85 lei).

Mi-am cumpărat şi un întăritpr pentru unghii pentru că am renunţat la extensiile cu gel şi acum unghiile mele sunt mai fragile. Am cumpărat Nail Expert Manicure Cement Nail Booster pentru unghii deteriorate de la Miss Sporty (7,5 lei). Nu l-am mai folosit până acum dar sper să dea rezultate.

Şi bineînţeles, ca de fiecare dată când merg la cumpărături, nu puteau să lipsească lacurile de unghii. Mi-am cumpărat 4 lacuri de la Natty (2,2 lei bucata...le-am luat tot de la "confiscate"). Îmi plac foarte mult culorile. Au codurile 401, 399, 365 şi 393 în ordinea din poză, de la stânga la dreapta. Pe unghie se văd mult mai frumos. O să-mi fac timp săptămâna aceasta să vă arăt cum vin pe unghii.

Acum vă las că e aşa de frumos afară şi îmi vine chef de o ieşire la terasă cu fetele.

Vă pupic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu