Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

joi, 23 februarie 2012

Review: Aloe Vera Integral

În ianuarie am câştigat un premiu la unul din concursurile organizate de mayasecret şi sponsorizat de cei de la bioelemente şi eram datoare cu această postare.
Esta vorba de un review la produsul "Aloe Vera Integral", care a fost şi premiul concursului.


Am fost foarte bucuroasă de faptul că am primit acest premiu pentru că are foarte multe beneficii:

-Stimulează curăţirea intestinului;
-Ajută la reglarea metabolismului;
-Efect tonic şi regenerant celular;
-Creşte rezistenta organismului la agresiunea factorilor chimici si fizici;
-Grăbeşte vindecarea rănilor;
-Efect anti-îmbătrânire asupra pielii, creşte elasticitatea fibrelor de colagen;
-Efect imunostimulator datorită prezenţei antrachinonelor;
-Reduce sensibilitatea ţesuturilor la acţiunea factorilor alergenici;
-Efect emolient şi antiinflamator asupra mucoasei gastrointestinale;
-Furnizează doza zilnică de vitamine şi oligoelemente (Ca, Fe, Mg, Mn, Cr, Cu, Zn), fiind o sursă vegetală importantă de vitamina B12, plus vitaminele A, B, C, E şi acid folic;
-Creşte tonusul şi vitalitatea organismului.

Este recomandat în cazul următoarelor afecţiuni: Alergii, Anemie, Astm bronsic, Bronsita, bronsiectazii, Colecistita, Colita, Colon iritabil, Constipatie, Diabet zaharat tip 1 si tip 2, Diaree, Faringita, Gastrite hiper si hipoacide, Guta, Hemoroizi, Hepatite virale, autoimune, toxice, Litiaza biliara, Obezitate, Oboseala cronica, Reflux gastroesofagian, Ulcer gastro-duodenal

Eu nu am nici una din aceste probleme...însă mama mea are gastrită şi din acest motiv i-am făcut cadou gelul de Aloe.

Aşadar ea a fost cea care l-a testat.

Din când în când am mai luat şi eu câte o doză de Aloe dar n-aş putea să spun că la mine a avut vreun efect.

Din punctul de vedere al mamei mele, aceasta mi-a zis că nu mai are acele arsuri după ce mănâncă şi că nici nu mai are acea senzaţie de balonare, deci prin urmare se simte mai bine ca înainte.


Ce vă mai pot spune eu despre acest produs este faptul că are un miros specific de Aloe Vera, care mie personal îmi place.
Are un gust acrişor, dar aceasta pentru că nu conţine nici un fel de îndulcitori sau arome artificiale.

Iată de fapt ce conţine:
Gel , Suc si Pulpa de Aloe Vera ( Barbadensis Miller) 99.55 %. Ingrediente inactive: Anti-oxidant: 0.10 %, Conservant: 0.05 %, Acidifiant : 0.30 % Produsul este provenit si recoltat manual din culturi biologice certificate si procesat in laboratoare certificate ecologic, respectand cele mai inalte standarde de productie si ambalare. Pentru a pastra intacte enzimele continute si a beneficia pe deplin de proprietatile plantei , produsul NU este pasteurizat. NU provine din culturi de plante modificate genetic. NU contine zahar sau indulcitori, arome sau coloranti. NU contine compusi cu efect alergenic.

Mai multe detalii despre Aloe Vera Integral găsiţi pe site-ul bioelemente.ro.

Părerea mea (sau mai bine spus părerea mamei mele) despre acest produs: ESTE FOARTE BUN...mai ales dacă ai una din afecţiunile pentru care este recomandat.
Prin urmare îl recomand persoanelor care suferă de anemie, gastrită, obezitate, oboseală şi multe alte astfel de probleme.

Voi aţi încerca sau aţi încercat acest produs? Cum vi s-a părut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu