Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

miercuri, 1 februarie 2012

Frigărui de pui picante

Ingrediente:
- piept de pui
- ardei gras roşu
- ardei gras galben
- ceapa roşie
- ciupercuţe mici (veţi folosi de la ele doar pălăria)

Cantităţile de ingrediente le puteţi stabili voi în funcţie de cât de multe frigărui vreţi să faceţi sau dacă vreţi să aveţi mai multe legume sau mai multă carne.

Pentru marinată aveţi nevoie de:
- 4 linguri ulei de măsline
- 4 linguri muştar
- boia de ardei iute (câtă vreţi voi...depinde cât de picant vă place...eu an pus 1 linguriţă boia iute preparată în casă, nu dintr-aceea din comerţ).
- sare şi piper după gust
Eu am adăugat în plus şi o linguriţă de sos chilli.

Cantităţile de ingrediente pentru marinată le puteţi modifica în funcţie de câte frigărui aveţi.


Cum se prepară:

Se taie cubuleţe pieptul de pui. Ardeiul gras se taie pătrăţele iar ceapa se curăţă, se taie în două şi se desface foaie cu foaie. Ciupercile se curăţă de codiţe şi se spală.

Se înfig pe beţişoarele de frigărui carnea, ardeiul, ceapa şi cupercile în ce ordine vreţi voi.

Se face apoi sosul din ulei, muştar, boia de ardei, sare, piper şi opţional sosul chilli.

Frigăruile se ung cu acest sos şi se lasă la frigider cel puţin 30 minute.

Se pun pe grătar şi se ţin până devin aurii. (Eu le-am făcut pe o tigaie grill dar ideal ar fi să le faceţi la grătar)

Le puteţi servi cu salata preferată. Eu am ales salată verde cu ridichii, ceapă verde, castravete şi mărar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu