Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

miercuri, 25 aprilie 2012

Noul meu prieten...

De ceva vreme îmi doream un animăluţ de companie dar fiindcă eu stau mai mult plecată de acasă nu am avut cum.
De-a lungul timpului am avut peruşi şi hamsteri de care avea grijă mama mea atunci când plecam de acasă. Îi duceam la ea, după care îi luam înapoi când mă întorceam eu acasă. Între timp au murit toţi pentru că peruşii şi hamsterii nu au o durată prea mare de viaţă.

De ceva timp mi se pusese pata să-mi cumpăr o broască ţestoasă. Nu se supără dacă o laşi singură, nu trebuie să o hrăneşti prea des, nu face gălăgie şi nici nu miroase urât (asta dacă îi faci curat cel puţin o dată pe săptămână).
M-am documentat şi m-am hotărât să iau o broască ţestoasă de uscat. Din păcate pe la Petshop-urile din Piteşti nu am găsit decât broscuţe de apă. Ele nu erau scumpe (40 lei) dar mă costa cam 400-500 lei un acvariu special pentru ele... Puteam să achiziţionez o variantă mai ieftină, care să le ofere condiţiile minime dar am hotărât ca să astept şi să strâng banii necesari pentru un acvariu mai mare, cu tot ceea ce trebuie.

Tot plimbându-mă prin Petshop-uri am găsit o specie de peştişori foarte interesantă. Ştiam ceva despre aceşti peşti de la o prietenă care are şi ea un exemplar.
Acest peşte se numeşte Beta Splendens (Peştele luptător).Este un peştişor de câţiva centimetri, foarte frumos, care nu are nevoie de un acvariu complex. Nu are nevoie de filtru, încălzitor, oxigen sau alte chestii...nu mă pricep la acvaristică. Tot ce pot să vă spun este că poate trăi într-un bol... aşa cum vedeţi prin filme. Nu trebuie însă să stea în acelaşi acvariu cu alţi semeni de-ai săi pentru că se bat până la moarte. Este un peste destul de agresiv. Poate fi pus în acelaşi acvariu cu alte specii de peşti dar nu ştiu acum să vă spun care... când voi decide să-mi extind acvariul voi fi foarte informată şi voi şti ce peşti să-mi aleg.
Dar deocamdată mă mulţumesc cu un singur peştişor.

Iată cum arată acest peşte în toată splendoarea lui:
Sursa foto
Acest peşte are o diversitate de culori şi forme. Mai multe fotografii găsiţi pe Google Images dacă tastaţi "Beta Splendens". De asemenea veţi găsi şi foarte multe informaţii despre el.

Al meu este asemănător cu cel din poza de mai sus doar că nu are acele pete roşiatice. Este de un albastru superb. Am dar 15 lei pe el, iar pe mini acvariul în care îl ţin 40 lei. Mâncarea este destul de ieftină având în vedere că am doar un peşte care nu mănâncă cine ştie ce. Ce m-a atras la acest peşte este aspectul lui şi mai ales faptul că pot pleca de acasă liniştită. I-am cumpărat mâncare specială pentru atunci când eşti plecat în vacanţă, iar apa pot să o schimb o dată pe săptămână.
Acvariul în care îl ţin arată aşa:
Sursa foto
A fost de fapt un set compus din: acvariu, un plic cu mâncare, o sticluţă cu soluţie pentru neutralizarea iodului din apă şi o punguţă cu pietricele albastre.

I-am făcut câteva poze cu aparatul foto dar nu au ieşit prea bine... recunosc...nu ştiu să fac poze la un acvariu...ştiu că trebuie umblat pe la setările aparatului pentru că este vorba de o fotografie prin geam ...dar eu nu mă pricep. Iată o parte din pozele făcute cu aparatul foto:

După ce nu am reuşit să folosesc aparatul foto am trecut la telefon. Tot iPhone-ul meu mă scoate din încurcături. Pozele au ieşit ceva mai bine:

Este mult mai frumos în realitate iar culoarea este superbă. Este peştele ideal pentru începătorii în acvaristică pentru că nu este aşa pretenţios. Dacă vreţi să aveţi în casă un animăluţ, dar care să nu vă dea prea multe bătăi de cap vă recomand peştele Beta cu cea mai mare plăcere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu