Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

duminică, 4 martie 2012

Review: Şampon uscat Balea Trend It Up

Am văzut şi am citit pe multe bloguri experienţele fetelor cu acest produs: şamponul uscat... şi am zi s că trebuie să îl încerc şi eu. Aşa că am dat fuguţa la DM şi mi-am cumpărat Şamponul uscat Balea Trend It Up. Preţul lui??? Undeva la 9 lei. Mie personal mi s-a părut OK această sumă.

Asta a fost partea uşoară.
Partea grea abia acum începea (cel puţin pentru mine)... a trebuit să nu mă spăl câteva zile pe cap doar de dragul acestui "experiment".
În sfârşit am trecut şi peste asta şi ieri am încercat şamponul uscat.





Iată ce a ieşit:

Părul meu, nespălat de 5 zile, plin de fixativ, foarte gras, lipit ce cap şi fără volum...şi cu un miros ciudat... (promit să nu mai fac astfel de experimente...că a suferit destul săracul de el)


Părul meu după ce am aplicat Şamponul uscat Balea



Rezultatul, pe mine personal, m-a mulţumit. Părul nu mai era uleios şi avea mai mult volum.
De asemenea a dispărut şi mirosul acela ciudat.

Iată cîteva informaţii despre produs (ce spune producătorul):

"Spray-ul uscat poate fi folosit după o petrecere în cîteva secunde: coafura va mai rezista încă cel puţin o zi. Mirosul urât al păruluieste îndepărtat, părul va avea o bază nou pentru styling şi va fi curat fără apă."

Mod de utilizare: Se agită bine recipientul. Pieptănaţi foarte bine părul . Pulverizaţi de la circa 20 cm pe fiecare şuviţă în parte şi lăsaţi părul să se usuce. Tamponaţi părul cu un şerveţel.


Ce îmi place la acest produs: face ceea ce promite. Părul are mai mult volum şi este mai uşor de aranjat. Lasă în urmă un miros plăcut, proaspăt.

Ce nu-mi place la el: praful alb care se depune peste tot. E am avut proasta inspiraţie de a-l folosi în sufragerie (pentru că aveam mai mult loc să mă desfăşor) şi apoi a trebuit să fac curăţenie generală. Praful alb din spray se depune peste tot...se curăţă uşor cu o cârpă umedă sau cu spray de mobilă...dar vă recomand să îl folosiţi în baie. Şi pe păr se depune u n fel de praf alb (cred că se vede şi în fotografie) iar părul pare tern, nu luceşte...dar la fel după câteva pieptănări acest pref dispare.

Dacă îl recomand? Aş putea spune că da...îl recomand numai în cazuri extreme când trebuie să ieşi în oraş şi chiar nu ai timp să îţi faci baie. Nu este o soluţie de durată. Rezultatul nu durează prea mult...circa 8 ore.

Prin urmare eu vă las şi dau fuguţa să îmi fac băiţă.
Voi aţi încercat acest produs...sau altele asemănătoare?


V-am pupăcit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu