Pe blogul meu veţi întâlni şi postări care cuprind produse de vânzare. Dacă vă place ceva mă puteţi contacta pe adresa de mail cadourihandmade@yahoo.com.

La preţul produselor se adaugă taxele de ambalare şi expediere prin Poşta Română în valoare de 10 lei.

La comenzi de peste 70 lei transportul prin Posta Română este gratuit.

Produsele "HANDMADE" sunt realizate de mine.

Lista completă a produselor o veţi găsi în bara din dreapta, la rubrica "Subiecte" categoria "Bazar".

duminică, 23 septembrie 2012

Review: Mască exfoliantă cu sake și orez de la Avon

Nu știu voi ce părere aveți despre produsele Planet Spa de la Avon dar eu sunt foarte încântată și mulțumită de ele.
Astăzi vreau să vă vorbesc depre Masca exfoliantă cu sake și orez (Japanese sake and rice smoothing face mask). Nu știu câte dintre voi ați încercat această mască de față, dar aș dori să știu și părerea voastră despre ea. Așa că puteți să-mi lăsați un comentariu ca să aflu dacă sunteți mulțumite de acest produs.
Mie îmi place foarte mult această mască de față și o folosesc de ceva vreme.

Iată ce spune producătorul: ”Lasă-te înconjurată de armonia și frumusețea japoneză. Orezul îți va netezi pielea, iar sake-ul o va face fină ca mătasea. Masca exfoliantă cu sake și orez înlătură impuritățile pentru un aspect curat și împrospătat.”

Ce spun eu: Îmi place ca pielea rămâne într-adevăr fină și tenul parcă este mai luminos. Curăță foarte bine, chiar și punctele negre. Îmi simt fața foarte curată după ce o folosesc, nu usucă tenul, iar pielea este netedă mai mult timp.

Ce nu-mi place la acest produs: Are o consistență densă, se întinde destul de greu pe față și are un miros cam înțepător (dar acest miros provine de la sake, care este o băutură alcoolică japoneză).

Cum se folosește: Aplicați un strat subțire pe pielea uscată, evitând linia părului și contactul cu ochii. Așteptați 20 de minute să se usuce complet și exfoliați. A se folosi săptămânal.

Eu o folosesc câteodată chiar de două ori pe săptămână și un tub îmi ajunge cam pentru două luni.
Un tub are 75 ml iar prețul standard este de 26 lei, dar de cele mai multe ori produsele Planet Spa le găsiți la ofertă.

Sper să vă fie de folos acestă postare și astept comentariile voastre referitoare la acest produs.

Pupici!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu